Časté dotazy

Kdy je check-in a kdy check-out?

CHECK-IN: 15:00

CHECK-OUT 11:00

Potřebujete odjet později? Je možné po předchozí domluvě. Stačí si připlatit 500 Kč za Late check-out do 14. hodiny. Nebo 1000 Kč za Late Check-out do 16. hodiny. Jestli vám ani čtvrtá odpolední nestačí, můžete si připlatit pokoj za plnou cenu na další noc.

Jaké jsou Storno podmínky?

Rezervaci bezplatně zrušíte do 3 dnů před příjezdem. Předplacenou částku pak můžete využít na další pobyt, vrátit ji na účet už není možné.
V případě, že rezervaci zrušíte později, než je 72 hodin před příjezdem, je storno poplatek 100 % z celkové ceny pobytu.

Můžu si připlatit a vzít s sebou psa?

Své čtyřnohé psí přátele k nám v pohodě vzít můžete. Stačí si připlatit 600,-CZK/noc za menšího psa do 15 kg a za většího 1000,-CZK/noc. Jen pozor na to, že z hygienických důvodů pejsci nemůžou chodit do wellness ani do restaurace.

Jak je to se vstupem do wellness pro děti?

Děti do vodního a saunového světa můžou hned, jak dorostou alespoň do 145 cm.

Otevírací doba wellness centra

Wellness centrum je pro vás otevřené od 10:00 do 22:00 od pondělí do pátku a od 9:00 do 22:00 od soboty do neděle a státní svátky.

Musím mít s sebou vytištěný poukaz/voucher?

Vytištěný poukaz výrazně urychlí check-in, tak je lepší, když ho budete mít s sebou. Jestli na něj zapomenete, nic se nestane. Poradíme si i tak.

Jak využít poukaz od Amazing places?

Váš poukaz z Amazing places u nás snadno uplatníte. Vytvoříte závaznou písemnou rezervaci, ve které bude váš souhlas s užitím voucheru, spolu s vaším jménem, e-mailovou adresou, termínem pobytu a unikátním kódem voucheru. A je to. Písemné potvrzení o uplatnění voucheru vám pošleme na vámi uvedený e-mail.

Co když potřebuji bezlepkovou stravu?

Jestli vám vadí lepek, nebo máte nějakou jinou intoleranci na jídlo, dejte nám vědět při rezervaci pobytu nebo při rezervaci stolu, ta je potřeba dělat předem. Za nás doporučujeme se do ní pustit alespoň tři dny před příjezdem. Nejpozději pak o ní řekněte číšníkovi, který vás uvítá.

Jaká máte hygienická opatření?

Bezpečnost a zdraví našich klientů i zaměstnanců je pro nás absolutní prioritou, proto dbáme při provozu hotelu, restaurace i wellness na odpovídající hygienická opatření:

  • Dezinfekce k dispozici pro zákazníky na recepci a po celém areálu.
  • Pravidelná dezinfekce dotykových míst personálem.
  • Je minimalizováno stolní prádlo z důvodu 100% dezinfekce ploch (ubrusy na stolech, plátěné ubrousky…).
  • Prosíme osoby s respiračním onemocněním nebo teplotou, aby svou návštěvu u nás odložili (součást provozního řádu).